انگلستان: آخرین اخبار

آغاز به کار مجدد سفارت انگلیس در تهران

بر اساس اظهارات مقامات سفارت بریتانیا، که در سایت(VFSglobal) بازتاب یافته است، این سفارت از تاریخ 26 جولای «5 مرداد»، در تهران بازگشایی خواهد شد.


گردآورنده: محمد زرقانی
4948
ذخیره سازی
1399/04/31

طبق بررسی های انجام شده از مقامات ذیصلاح، آخرین اخبار در زمینۀ بازگشایی مجدد سفارت انگلستان در تهران، منتشر شد. آرمان من، گزارش این خبر را در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید، چندی پیش به دلایل متعددی، سفارت انگلستان در تهران بسته شد. طبق آخرین پیگیری‌های مؤسسۀ اعزام دانشجوی آرمان من، بر اساس اظهارات مقامات سفارت بریتانیا، که در سایت (VFSglobal) بازتاب یافته است، این سفارت از تاریخ 26 جولای «5 مرداد»، در تهران بازگشایی خواهد شد. بدیهی است که از این تاریخ، سفارت بریتانیا در تهران، آمادۀ انجام خدمات اخذ ویزا و انگشت‌نگاری و دیگر موارد مشابه خواهد بود.

بازگشایی سفارت انگلستان در تهران شرایط حضور

همانطور که گفتیم، از تاریخ بیست و ششم جولای معادل پنجم مرداد ماه، سفارت انگلستان در تهران بازگشایی خواهد شد. از همین تاریخ، تمامی کسانی که اقدام به پر کردن فرم درخواست کرده اند، می‌توانند برای جلسات حضوری در سفارت، تعیین وقت کرده و برنامه‌ریزی کنند. با وجود آغاز به کار مجدد سفارت انگلیس در تهران، سلامت شهروندان و کارکنان سفارت در اولویت است، بنابراین، برای حضور در سفارت انگلستان در این دوران، باید اقدامات لازم جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را در نظر داشته باشید.

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سفارت انگلستان و همچنین حفاظت از جان افراد، معاینات لازم و معمول کرونا در هنگام ورود افراد به سفارت، انجام می‌شود. طبق توصیه‌های مقامات محلی بریتانیا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جهت حضور در ساختمان سفارت انگلستان در تهران، ضروری است. بر اساس گفتۀ مقامات بریتانیا، از همه‌ی کسانی که قصد مراجعه به سفارت را دارند، درخواست می‌شود تا در زمان تعیین شده در ساختمان سفارت، حضور داشته و توصیه‌های بهداشتی اعلام شده را جدی بگیرند.

 

آشنایی با چگونگی حضور در سفارت و رعایت توصیه‌های بهداشتی

آخرین توصیه‌ها و قوانین دولت بریتانیا برای ورود به انگلستان

 آخرین اخبار مهاجرت تحصیلی به انگلستان

سخن آخر

با آغاز فعالیت سفارت انگلستان در تهران، انجام روند مهاجرت به انگلستان بسیار ساده تر انجام خواهد شد. طبیعتاً کمک گرفتن در مسیر مهاجرت به انگلستان و اخذ ویزای تضمینی به کمک یک مشاور کار آشنا و مجرب، بسیار ساده تر و کم هزینه تر تمام خواهد شد. ممکن است برای تعیین وقت از سفارت انگلستان، نیاز به مشورت یا راهنمایی داشته باشید. در این صورت، برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مؤسسۀ آرمان من از طریق تماس با شمارۀ 02141276 و یا تکمیل فرم درخواست مشاورۀ رایگان در کم ترین زمان ممکن، با آن ها ارتباط برقرار نمایید. تمام آنچه برای مهاجرت به انگلستان لازم دارید را می توانید با خیال راحت به آرمان من بسپارید.


آنچه باید بدانید

مقررات جدید اخذ ویزای کاری پس از تحصیل در انگلستان در سال 2020

مقررات جدید اخذ ویزای کاری پس از تحصیل در انگلستان در سال 2020

فرصت‌های کاری پس از تحصیل، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب کشور مقصد برای تحصیل است. طبق قوانین جدید کشور انگلستان، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند از ویزای دو ساله برای یافتن کار پس از تحصیل استفاده کنند.
شمارش معکوس تا 30 تیرماه-آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه های انگلستان

شمارش معکوس تا 30 تیرماه-آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه های انگلستان

تا سی‌ام تیرماه فرصت زیادی باقی نمانده، پس اگر ادامه‌ی تحصیل در خارج از کشور جزء برنامه‌های شما هم هست، چند دقیقه از وقت‌تان را صرف مطالعه‌ی پیشنهاد ما کنید.
قوانین مهاجرتی جدید بریتانیا، به نفع یا ضرر دانشجویان؟

قوانین مهاجرتی جدید بریتانیا، به نفع یا ضرر دانشجویان؟

اخبار مهم خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (BREXIT)، در سایه‌ی اخبار کرونا دیده نمی‌شود. اما انگلستان در حال وضع قوانین جدید مهاجرتی است که به تازگی بخشی از آن فاش شد. در این مطلب به ذکر آنها می‌پردازیم.
مشاوره رایگان