مالزی: از سری مقالات نکات پیش از سفر

سه اپلیکیشنی که باید داشته باشید

موفقیت شما در کشور مقصد فقط وابسته به زمان حضور شما نمی‌شود بلکه بخشی بزرگی از آرامشتان بسته به آمادگی شما برای سفر است. در این مقاله چند اپلیکیشن پر کاربرد را به شما معرفی می‌کنیم.


گردآورنده: جابر جعفریان
35
ذخیره سازی
1399/05/13

اپلیکیشن های مهاجرت تحصیلی

آیا شما هم از کاربران تلفن‌های هوشمند هستید؟ اگر اینطور است یکی از 7 میلیون کاربر مالزیایی هستید و شکی نیست که این عدد به طور فزاینده‌ای بیشتر می‌شود. امروزه دانشجویان بیشتر و بیشتری تلفن همراه هوشمند دارند. چرا از گوشی هوشمندتان علاوه بر ابزاری برای برقراری ارتباط، برای نصب اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده نکنیم؟ اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند تجربه‌ی آموزش‌تان را ارتقاء ببخشند و کمی از میزان استرس زندگی دانشجویی‌تان بکاهند.

اگر iPod یا iPad دارید، این مطلب را بخوانید، چون به شما کمک خواهد کرد. اگر هم در شمار این دسته از کاربران نیستید، بی‌حوصلگی نکنید. چون این مطلب کوتاه در مورد سه اپلیکیشن اندرویدی است که همه باید روی گوشی خود داشته باشند. 

1. Dictionary.com

دیکشنری

سازگار با: iPhone، iPod touch و iPad. 
قیمت: رایگان
حجم: 62.4 مگابایت

این اپلیکیشن از سوی مجله‌ی معروف و معتبر U.S. News & World Report به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های iPad برای دانشجویان کالج و دانشگاه انتخاب شده است. کلمه‌ای وجود ندارد که نتوانید در این اپلیکیشن، که بیش از 2.000.000 مدخل، مترادف و متضاد را در خود جای داده است، پیدا کنید. صرف نظر از رشته‌ای که مشغول تحصیل در آن هستید، این اپلیکیشن قطعاً به کارتان خواهد آمد. 

بهترین نکته در مورد این اپلیکیشن این است که بیشتر بخش‌های آن به صورت آفلاین هم کار می‌کنند. دانشجویانی که هنوز بسته‌ی اینترنتی تهیه نکرده‌اند، می‌توانند بدون نیاز به تحمل دردسرهای پیدا کردن وای‌فای به راحتی از آن استفاده کنند. 

حالا که صحبت از اینترنت وای‌فای به میان آمده، تا حالا برا‌ی‌تان پیش آمده که به اینترنت وای‌فای نیاز داشته باشید ولی نتوانید نقطه‌ی اتصالی (Hotspot) پیدا کنید؟ با نصب و استفاده از اپلیکیشن بعدی دیگر دچار این مشکل نخواهید شد.

2. Wi-Fi Finder

وای-فای یاب

سازگار با: iPhone، iPod touch و iPad. 
قیمت: رایگان
حجم: 4.3 مگابایت

این اپلیکیشن با قابلیت فعالیت هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین، به جستجوی هات‌اسپات‌های وای‌فای می‌پردازد و در نتایج یافته‌شده وای‌فای رایگان و غیررایگان، ارائه‌دهنده‌ی سرویس و موقعیت جغرافیایی آن را مشخص می‌کند. این اپلیکیشن علاوه بر نشان‌دادن هات‌اسپات‌های موجود در اطراف‌تان، راه اتصال به آنها را هم نشان‌تان می‌دهد. اگر هات‌اسپات خوبی پیدا کردید، فقط برای خودتان نگهش ندارید. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند هات‌اسپات‌های وای‌فای را از طریق توییرت، فیسبوک یا ایمیل در اختیار کاربران دیگر و دوستان‌شان قرار بدهند. 

3. Evernote

اپلیکیشن یادداشت

سازگار با: iPhone، iPod touch و iPad، اما طراحی‌شده برای iPhone و iPad.
قیمت: رایگان
حجم: 25.8 مگابایت

Evernote اپلیکیش همه‌کاره‌ای است که هر دانشجویی باید روی تلفن هوشمند خود داشته باشد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که منظم باشید، ایده‌هایی را که در اینترنت به آنها برمی‌خورید برای‌تان ذخیره می‌کند و بی‌شک میزان تولیدتان را، نه فقط به عنوان یک دانشجو، بلکه به عنوان یک فرد، افزایش می‌دهد.

این اپلیکیشن عملکردهای مختلفی دارد، اما اگر بخواهیم کارهایی را که می‌شود با آن انجام داد در یک پاراگراف خلاصه کنیم، می‌توان گفت که اساساً با این اپلیکیشن می‌توانید یادداشت بردارید، فهرست کارهای روزانه‌تان را تنظیم کنید، برای خودتان یادداشت‌های صوتی ضبط کنید، عکس بگیرید و نگهداری از مقالات مورد علاقه‌تان را به حساب کاربری رایگان Evernote خود بسپارید. می‌توانید یادداشت‌هایتان را در دسته‌های مختلف و به نام‌هایی که دوست دارید ذخیره کنید. 

این اپلیکیشن برای ذخیره‌کردن محتوای مورد نظر از فضای ابری استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند که با استفاده از هر نوع Device به حساب کاربری و محتوای ذخیره‌شده‌ی خود دسترسی داشته باشید 
شما هم اپلیکشن مفیدی می‌شناسید؟ اگر اینطور است چرا آن را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارید؟
 

برای شروع تحصیل در مالزی رشته مورد نظر خود را از میان دوره‌های تحصیلی مالزی انتخاب کنید.

سوالات خود را در مورد مهاجرت تحصیلی از ما بپرسید.


مشاوره رایگان