عمومی

بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

اهمیت مدیریت کردن امور مختلف مانند اموال، صنایع و بازرگانی یکی از دلایل گرایش دانشجویان به تحصیل در رشتۀ مدیریت است. هر ساله تعداد زیادی دانشجو برای اخذ پذیرش در رشتۀ مدیریت دانشگاه های مختلفی در سراسر جهان را بررسی می کنند. با این وجود برای آن ها مهم است که بهترین کشور و دانشگاه های برتر در مدیریت را انتخاب کنند. مؤسسۀ آرمان من در این مقاله بهترین کشور برای تحصیل در رشتۀ مدیریت را معرفی می کند.

آمریکا بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

presentation-best-country-study-management

تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشتۀ مدیریت در دانشگاه های آمریکا متقاضیان زیادی دارد. در  سال های اخیر آمریکا به قطب رشتۀ مدیریت در جهان معروف شده است. افرادی که می خواهند در رشتۀ مدیریت تحصیل کنند باید مدرک (GMAT) و مدرک آزمون آیلتس حداقل 7 داشته باشند. دانشگاه (MIT)، دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا بیشترین درخواست برای اخذ پذیرش تحصیلی را دارند. برای اخذ پذیرش در دانشگاه های آمریکا علاوه بر مدارک آیلتس، (GMAT) و رزومۀ پژوهشی داشتن توصیه نامۀ اساتید، انگیزه نامۀ قابل قبول نیز ضروری به حساب می آید. برای کسب اطلاعات کامل دربارۀ اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا می توانید از راهنمایی مشاوران مؤسسۀ آرمان من استفاده کنید.

انگلستان بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

سیستم مدیریتی سازمان ها در انگلستان تأثیر چشمگیری در رشد اقتصادی و صنعتی این کشور داشته است. برای بالا بردن کیفیت مدیریت آموزش مدیریت در گرایش های مختلف انجام می شود. به همین دلیل گرایش های مختلف مدیریت از مدیریت بازرگانی گرفته تا مدیریت هتلداری و مدیریت ورزشی در دانشگاه های انگلستان آموزش داده می شوند. در این میان دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کالج لندن و دانشگاه لیدز برای تحصیل در مدیریت متقاضیان زیادی دارند. کیفیت آموزشی دانشگاه های مذبور و ارائۀ بورسیه های تحصیلی مختلف نقش مهمی دارند در رتبه های بالای آن ها دارند. فارغ التحصیلان گرایش های مختلف مدیریت با پشتوانۀ تحصیل در دانشگاه های برتر انگلستان و جهان، می توانند وارد بازار کار مرتبط و یا دانشگاه های مختلف برای ادامۀ تحصیل شوند. برای کسب اطلاعات کامل اخذ پذیرش در دانشگاه های انگلستان از مشاوران مجرب مؤسسه آرمان من راهنمایی بگیرید.

فرانسه بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

meeting-best-country-study-management

فرانسه دانشگاه های قدیمی و معتبر زیادی دارد. تحصیل در گرایش های مختلف مدیریت به زبان فرانسه و انگلیسی انجام می شود. دانشگاه اکول برای تحصیل در مدیریت گزینۀ مناسبی می باشد. یکی از دلایل آن اعطای بورسیه های تحصیلی به دانشجویان می باشد. در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری فرصت شرکت در پروژه های مدیریتی و پژوهشی متنوع وجود دارد. به همین دلیل تجربۀ کاری خوبی برای ورود به بازار کار می شود. از میان گرایش های مدیریت، مدیریت بازرگانی طرفداران زیادی دارد. زیرا دانشگاه های فرانسه در رشتۀ مدیریت بازرگانی برترین رتبه ها را در سطح جهان دارند.

ایتالیا بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

ایتالیا کشوری با پیشینۀ تاریخی ارزشمند است. از سوی دیگر در این سال ها همگام با سایر کشورهای جهان از شیوۀ مدیریتی مدرن بهره مند می شود. بنابراین در دانشگاه های قدیمی از جدیدترین استانداردهای آموزشی استفاده می شود. دانشگاه های ایتالیا همچون دانشگاه پلی تکنیک میلان، دانشگاه پادوآ و دانشگاه بولونیا برای تحصیل در گرایش های مختلف مدیریت مخصوصاً مدیریت بازرگانی رتبه های بالای جهانی را دارند. برای تحصیل در رشتۀ مدیریت باید به دانشگاه مدارک تحصیلی و پژوهشی، نمرۀ زبان آیلتس حداقل 6 و مدرک آزمون (GMAT) ارائه شود. شما می توانید سؤالات خود دربارۀ تحصیل در رشتۀ مدیریت را از مشاوران مجرب مؤسسۀ آرمان پرشین خاورمیانه بپرسید.

فنلاند بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

دانشگاه های کشور فنلاند بستر مناسبی برای تحصیل در رشتۀ مدیریت به وجود آورده اند. گرایش های مختلف مدیریت به زبان انگلیسی و فنلاندی ارائه می شوند. مزیت مهم تحصیل در دانشگاه های فنلاند ورود به بازار کار مرتبط با رشتۀ تحصیلی می باشد. دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه هلسینکی، دانشگاه (UTU) و دانشگاه آلتو بیشتر به زبان انگلیسی است. بنابراین داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل اجباری است. استانداردهای آموزشی دانشگاه های فنلاند در رشته های مختلف توانسته دانشجویان را برای ورود به بازار کار مرتبط با رشته آماده کند. گرایش های مختلف رشتۀ مدیریت نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اسپانیا بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

student-best-country-study-management

اهمیت مدیریت و مارکتینگ در اسپانیا باعث شده دانشگاه های این کشور رشتۀ مدیریت را آموزش دهند. تحصیل در رشتۀ مدیریت بدون داشتن مدرک آیلتس یا تافل امکان پذیر نیست. حداقل نمرۀ 6 برای مقطع کارشناسی لازم است. این در حالی است که در مقطع تحصیلات تکمیلی این نمره حداقل 6.5 می باشد. در مقطع دکتری رشتۀ مدیریت، دیجیتال مارکتینگ بیشتر مورد توجه است. در واقع فضای دیجیتال و رشد اقتصادی آن منجر به تمرکز بیشتر دانشگاه های اسپانیا مثلاً دانشگاه های مادرید و والنسیا روی آموزش دیجیتال مارکتینگ شده است. البته نباید فراموش کنید که تحصیل در رشتۀ مدیریت نیز مانند سایر رشته ها به زبان انگلیسی و اسپانیایی می باشد.

هلند بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

cooperation-best-country-study-management

دانشگاه های هلند امکانات آموزشی و پژوهشی مناسبی برای دانشجویان خود فراهم می کنند. علاوه بر این تنوع بورسیه های تحصیلی نیز مزیت دیگری به حساب می آیند. تحصیل در رشتۀ مدیریت امکان ورود به بازار کار رشتۀ مدیریت را در سازمان ها و پست های مختلف مدیریتی فراهم می کند. دانشگاه آمستردام، اوترخت و اراسموس در آموزش گرایش های مختلف رشتۀ مدیریت از رتبه های بالایی برخوردارند. این دانشگاه ها علاوه بر کیفیت بالای آموزشی، بورسیه های تحصیلی خوبی به دانشجویان اعطا می کنند. زیرا هزینه های زندگی در هلند بالاست و استفاده از کمک هزینه های مختلف بسیار مؤثر می باشند. شما می توانید برای اخذ پذیرش تحصیلی هلند از خدمات مشاورۀ مؤسسۀ آرمان پرشین خاورمیانه بهره مند شوید.

سنگاپور بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

سیستم مدیریتی به کار رفته در دولت سنگاپور باعث کاهش نرخ بیکاری شده است. این موضوع به دانشگاه ها کمک کرد که شیوه های آموزشی خود در رشتۀ مدیریت را ادامه دهند. از طرفی تنوع گرایش های رشتۀ مدیریت باعث جذب دانشجویانی با علایق پژوهشی و عملیاتی مختلف شده است. به همین دلیل رقابت قابل توجهی در اخذ پذیرش تحصیلی رشتۀ مدیریت به چشم می خورد. فرصت یک سالۀ بعد از فارغ التحصیلی برای کاریابی موضوعی است که بسیاری از سنگاپور به عنوان بهترین کشور برای تحصیل در رشتۀ مدیریت یاد می کنند.

استرالیا بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

work-best-country-study-management

همانطور که می دانیم استرالیا سومین کشور جهان برای مهاجرت تحصیلی می باشد. از طرفی فضای امن و قابل اعتمادی برای سرمایه گذاری دارد. زیرا سیستم مدیریتی سازمان ها و پروژه های مختلف با جدیدترین روش ها و بالاترین کیفیت می باشد. در همین راستا دانشگاه های مختلف برای دانشجویان در مقاطع امکانات آموزشی و پژوهشی رشتۀ مدیریت را فراهم کرده اند. برای مثال دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن و همچنین دانشگاه کویینزلند دانشجویان عالی را پذیرفته و بورسیه های تحصیلی متنوعی برایشان فراهم کرده اند. سیستم آموزشی با کیفیت دانشگاه های استرالیا باعث ورود متخصصان ماهر در پست های مدیریتی سازمان ها می شود. به همین دلیل بسیاری از استرالیا به عنوان بهترین کشور برای تحصیل در رشتۀ مدیریت یاد می کنند.

کانادا بهترین کشور برای تحصیل در رشته مدیریت

اقتصاد پویا و رو به رشد کانادا نه تنها سرمایه گذاری را ارتقا داده است، بلکه سیستم مدیریتی را بهبود داده است. دانشگاه های مختلفی مانند بریتیش کلمبیا، دانشگاه تورنتو و دانشگاه مک گیل فرصتی برای آموزش و پژوهش دانشجویان در گرایش های مختلف رشتۀ مدیریت فراهم کرده اند. دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر بیشتر مورد توجه بوده است به نحوی که در مقطع دکتری شاهد شرکت دانشجویان در پروژه های مدیریت بیشتر هستیم. در ضمن مزایای بورسیه های تحصیلی مختلف هم روند زندگی دانشجویی در کانادا را مطبوع تر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران مؤسسۀ آرمان من راهنمایی بگیرید.

کلام آخر

رشتۀ مدیریت در تمام سازمان و ابعاد کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. تنوع گرایش های آن نیز قابل انکار نیست. از طرفی سیستم مدیریتی حاکم در هر کشور باعث پر طرفدار شدن گرایش های مختلف مدیریت در میان دانشجویان شده است. دانشجویان علاقه مند برای اخذ پذیرش تحصیلی بهترین کشور برای تحصیل در رشتۀ مدیریت را انتخاب می کنند. به نظر شما تحصیل در رشتۀ مدیریت در چه کشوری یهتر است؟ چه دانشگاهی می تواند گزینۀ مناسب برای ادامه تحصیل در رشتۀ مدیریت باشد؟ شما می توانید نظرات و ایده های خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
شما می‌توانید از طریق تماس با  شمارۀ 02141276 با موسسه اعزام دانشجوی آرمان من در ارتباط باشید. در ضمن با تکمیل فرم مشاورۀ رایگان می‌توانید سؤالات خود را بپرسید. در صورت لزوم مشاورۀ حضوری نیز برای شما امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید تازه‌ ترین‌ها را در اینستاگرام آرمان من مشاهده کنید.

به این مقاله رتبه دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا