نیوزیلند: از سری مقالات راهنمای اخذ ویزا - آنچه باید بدانید

کار با ویزای تحصیلی در نیوزیلند

کار کردن از تجارب مغتنم در دوران تحصیل است که به شما فرصت کسب مهارت‌ها و پشتیبانی مالی می‌دهد. در نیوزیلند فرصت‌های خوبی برای کار همزمان با دوران تحصیل دارید که در این مقاله به آنها پرداخته می‌شود.


گردآورنده: جابر جعفریان
89
ذخیره سازی
1399/04/23

کار در زمان دانشجویی در نیوزیلند

 

کار حین تحصیل برای‌تان مزایای زیادی از جمله پشتیبانی مالی، آموزش مهارت‌های تازه و آشناشدن با آدم‌های جدید خواهد داشت. دانشجویان بین‌المللی در نیوزلند با توجه به سطح و طول دوران تحصیل‌شان می‌توانند حین تحصیل مشغول کار شوند. 

دانشجویان تمام‌وقت

این دسته از دانشجویان اجازه دارند که در طول هفته تا 20 ساعت و در ایام تعطیل، مثل کریسمس و سال نو، تا 40 ساعت در هفته کار کنند. 

باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید تا مجاز به کار کردن باشید:

•    در یک دوره‌ی دو ساله مشغول تحصیل باشید.
•    به عنوان بخشی از برنامه‌ی اعتباربخشی نیوزلند در کانتربری در حال تحصیل در یک دوره‌ی پایه‌ی یک ساله در سطح 4 و بالاتر باشید.
•    در حال تحصیل در دوره‌ای باشید که به شما امتیازاتی در مجموعه‌ی مهاجرین ماهر می‌دهد. 

دانشجویان دوره‌های پژوهشی و کارشناسی ارشد

شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی دوره‌ی کارشناسی ارشد می‌توانید تا حداکثر 40 ساعت در هفته در طول سال کار کنید. این یکی از مزایای عمده‌ی تحصیل در دوره‌ی کارشناسی‌ارشد در نیوزلند است. 

حداقل دستمزد چقدر است؟

نیوزلند در جایگاه چهارمین رتبه‌ی بالاترین میزان حداقل دستمزد با حقوق 17.70 دلار نیوزلند در ساعت (که شاهد افزایشی از 16.50 دلار نیوزلند در سال 2018 بوده است) در سطح جهان قرار دارد. حداقل دستمزد جدید تقریباً معادل 11.38 دلار آمریکا است. 

آیا به دستمزد شما مالیات تعلق می‌گیرد؟

بله. تا وقتی که دستمزد شما از مبلغ سالانه 14.000 دلار نیوزلند بیشتر نشود، مالیاتی با نرخ 10.5% به دستمزد سالانه‌تان تعلق می‌گیرد. 
تنها محدودیت کار در دوران تحصیل برای شما این است که نمی‌توانید کارفرما باشید (خودتان صاحب آن کسب و کار باشید). 
همانطور که می‌بینید دانشجویان بین‌المللی که در نیوزلند زندگی می‌کنند، این فرصت را در اختیار دارند که در حال تحصیل از لحاظ مالی برای پشتیبانی خود مشغول کار شوند. این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود دانشجویان بتوانند بین تحصیل و دیگر تعهدات خود تعادلی ایجاد کنند و از وقفه‌های معمولِ طول دوره‌ی تحصیل بهره‌مند شوند.
 

در صورتی که به تحصیل در نیوزیلند علاقه‌مندید، تحصیل در این کشور را با انتخاب دوره مورد نظر خود در این صفحه آغاز کنید.

در هر مرحله‌ای از ماجرت تحصیلی هستید با ما تماس بگیرید، مشاوران ما آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات شما هستند.


آنچه باید بدانید

اخذ ویزای کاری نیوزیلند پس از فارغ التحصیلی

اخذ ویزای کاری نیوزیلند پس از فارغ التحصیلی

ممکن است پس از اتمام تحصیلات خود مایل باشید در نیوزیلند کار کنید و بمانید. اما برای این کار نیاز به ویزای کار این کشور را دارید. در این مقاله به نکات مورد نیاز برای دریافت این ویزا اشاره شده است.
درخواست ویزای دانشجویی نیوزیلند

درخواست ویزای دانشجویی نیوزیلند

برای درخواست و دریافت ویزای تحصیلی از هرکشور باید مراحلی را پشت سر بگذارید. ما در این مقاله این مراحل و راهنمایی‌های لازم جهت دریافت ویزای دانشجویی نیوزیلند را مرور می‌کنیم.
مشاوره رایگان