انگلستان: از سری مقالات راهنمای اخذ ویزا

تاثیر حقوق اولیه بر اخذ ویزای انگلستان

به نظر می رسد دولت انگلستان نسبت به موضع گیری سخت خود در رابطه با حقوقِ فارغ التحصیلانِ بین‌المللی که مایل به ماندن در انگلستان هستند، کوتاه می‌آید.


گردآورنده: مهدی گلستانی
53
ذخیره سازی
1399/08/27

اخذ ویزای انگلستان

خبر خوب برای دانشجویان بین‌المللی در انگلستان!

دولت انگلستان قوانین مربوط به حداقلِ دستمزدِ موردِ نیازِ فارغ‌التحصیلان برای اخذ ویزا را ساده‌تر کرده است.  
در آوریل گذشته، تغییرات مثبتی در سیاست‌های میزانِ حداقلِ دریافتیِ مورد نیاز دانشجویان بین المللی که مایل به ماندن در انگلستان بودند، ایجاد گردید. برای اخذ ویزا، دانشجویان باید در شغلی مرتبط با رشته تحصیلیشان با حداقل دستمزد سالانه 20000 پوند استخدام شوند. رسیدن به این میزان از دستمزد، حتی برای دانشجویان داخلی نیز دشوار به نظر می‌رسد و این امر می‌تواند، بر نگرش بریتانیا مبنی بر استقبال از دانشجویان با کیفیت خارجی، تاثیر منفی داشته باشد. 
به روز رسانی
اکنون و با انتشار بیانیه جدید دولت، به نظر می رسد این وضعیت در حال تغییر است و دولت در حال دگرگونی چشم انداز خود می‌باشد. اما تا زمانی که این موضوع به صورت رسمی تأیید نشود، مشکل دانشجویان بین المللی در راه رسیدن به این میزان از حداقل دستمزد پا برجا می‌ماند. نکات زیر با هدف افزایشِ احتمالِ استخدامِ دانشجویانِ بین‌المللی گرد آوری شده است:

با دیگران ارتباط برقرار کنید

ملاقات با افرادی از فرهنگ‌های دیگر می‌تواند یکی از دلایل اصلی انتخاب تحصیل در خارج از کشور باشد. با این حال، هنگامی که به مقصد می‌رسیم، مشکلات شروع می شوند. دوست شدن با کسانی که ارتباط مشترک بیشتری با آنها داریم، اغلب آسان‌تر است. با این حال، کسی  که سختی سفر به کشوری دیگر را تحمل کرده است، می تواند  کمی بیشتر به خود سختی دهد و از منطقه امن خود خارج شود. برای رسیدن به این هدف خود را ملزم به آشنایی با دانشجویان مختلف در انجمن‌ها و رویدادها کنید. به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، احتمالاً جالب‌ترین فرد گروه خواهید بود. گاهی اوقات، هنگامی که نیاز به صحبت با شخصی با فرهنگ مشابه دارید، دوست شدن با افرادی از کشور خودتان بسیار خوب است. اما، سعی کنید در این خصوص تعادل را رعایت کنید.

ارتباطتان را با اساتید و کارفرمایانی که در طول تحصیل داشتید حفظ کنید

داشتن افرادی برای تأییدِ مهارت و قابلیت شما در فرآیند استخدام در هر شغلی بسیار مهم است. اگر کارفرما نتواند به راحتی فردی که شما را معرفی کرده است پیدا کند، ممکن است برای پیگیری درخواست شما به مشکل بر‌بخورد. این امر به ویژه برای دانشجویان بین‌المللی که با تکیه به افرادی در کشور دیگر درخواست کار می دهند بسیار دشوار است. از اینرو حفظ ارتباط مناسب با اساتید و کارفرمایانی که در طول تحصیل ملاقات کرده‌اید، بسیار حیاتی است.

از تعطیلات عاقلانه استفاده کنید

اگر نمی توانید برای تعطیلات به خانه بازگردید، خیلی ناراحت نباشید. به جای ماندن در خانه برای چند هفته و دل تنگ شدن برای دوستان و خانواده، خود را مشغول کنید. رفتن به کارآموزی می‌تواند، نقش شایانی در فرآیند استخدام شدن و بهبود رزومه شما داشته باشد. به کارآموزی‌هایی که به اهداف شغلی شما مربوط می شود، توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر تعطیلات یک ماه طول می کشد، می توانید در این مدت در دو مکان مختلف به کار آموزی بپردازید و در این راه مهارت‌های ارزشمندی کسب نمایید.

دوره‌های تحصیلی انگلستان را در پایگاه داده آرمان‌من جستجو کنید و دوره مناسب خود را بیابید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات دوره‌های انگلستان و مشاوره تحصیلی رایگان آرمان‌من با شماره ۴۱۲۷۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.


آنچه باید بدانید

درخواست ویزای تحصیلی انگلستان

درخواست ویزای تحصیلی انگلستان

با خواندن این مقاله اطلاعاتی در رابطه با چگونگیِ دریافتِ، هزینه‌ و انواع ویزاهای تحصیلی انگلستان به دست خواهید آورد.
مشاوره رایگان